Social Icons

Friday, October 24, 2014

No John Wick release date in Greece




John Wick hits the theaters today in the U.S, so check out the trailer. Keanu looks like a real bad-ass this time and it seems that I will start to appreciate him more if this movie lives up to the things I heard from The Action Elite. Too bad that we don't have a date for a theatrical release of the movie.


 

Το John Wick βγαίνει σήμερα στις αίθουσες των ΗΠΑ και σύντομα σε όλες τις υπόλοιπες χώρες, οπότε είναι μια καλή ευκαιρία να τσεκάρουμε το τρέιλερ. Ο Keanu Reeves μοιάζει ίσως για πρώτη φορά στη ζωή του σαν πραγματικός bad-ass και αν ισχύουν αυτά που έχω ακούσει για την ταινία, τότε μάλλον θα αρχίσω να τον εκτιμώ περισσότερο. Μιλώντας περί εκτίμησης πάντως, δεν έχω καμία απολύτως στους ντόπιους διανομείς, μιας και η ταινία δεν έχει ημερομηνία για την (Γ)Ελλάδα. Ετσι για άλλη μια φορά τα τελευταία χρόνια θα στερηθούμε μία ακόμα δυνατή action ταινία, επειδή οι διανομείς κοιμούνται. 

4 comments:

  1. μαλάκα τι γίνεται σημερα;;; Όλες οι παλιές καραβάνες του μπλόγκινγ ξαναεμφανίστηκαν;; Πρώτα Διπρόσωπος και μετά εσύ;;;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εδώ ρε μαλάκα σχολίασε ο Stefanos Max στου Θωμά...τι με λες τώρα;;;

      Εγω δοκιμάζω κάτι νέα stuff, ενόψει αυτού που σου είπα οτι θα γίνει και ετοιμάζω και έπρεπε να αναρτήσω κάτι.

      Delete
  2. Μπορει να εχει release μετα απο κανα χρονο σαν το Parker!

    ReplyDelete
  3. σοβαρά μιλάτε τώρα; εγώ περιμένω πως και πως αυτή την ταινία για να χρησιμοποιήσω τα κουπονάκια της χολ ..πλακα μου κάνετε...τι άλλο θέλουν; έχουν φέρει όλη τη σαβούρα και αυτό δεν το φέρνουν;

    ReplyDelete